Perquè no depèn de les asseguradores ni treballa en exclusivitat per a ellas, ja que tria quines asseguradores proporcionen els serveis que millor s’adapten a les necessitats del nostres assegurats i no al contrari.
Perquè per llei una corredoria està obligada a oferir-li tres alternatives a triar, garantint que no rebrà l’oferta mes costosa si no necessita alguns serveis de l’assegurança, ni tampoc la més econòmica si això li ha de perjudicar per no disposar de certs serveis que necessita.
Perquè la seva corredoria gestionarà el seu sinistre i aconseguirà que l’asseguradora compleixi en temps, forma, quantitats i qualitats les obligacions assolides en el contracte i evitarà d’aquesta manera la peregrinació de departament a departament fins a trobar algú que entengui el que demana i estigui en disposició de donar-li.
Perquè a la seva corredoria sempre trobarà la persona que atendrà les seves inquietuds durant els procesos de contractació, modificació, renovació i sinistres, ja que la nostra ocupació és la seva satisfacció.
Perquè abans de la renovació de les seves assegurances verifiquem que mantingui un preu adequat i mantenim actualitzats els serveis oferint-li les novetats o millores que siguin en benefici de la seva satisfacció contínua.
Perquè podrá evitar caure al parany d’algunes asseguradores o comparadors que en oferir-li un preu molt econòmic no l’informen que assumeix tres riscos:
- Que si l’asseguradora no utilitza el servei SINCO (que utilitzen les asseguradores mes serioses i no l’utilitzen algunes molt conegudes) pot patir renovacions molt costoses i en voler canviar quan s’adonen de l’errada, pot trobar-se que ja no te bonificació i haver de començar de zero per recuperar la bonificació perduda per no tenir sinistres a causa que l’asseguradora no fa servir el servei SINCO, fent-li pagar quantitats inesperadament elevades fins que recuperi la bonificació perduda.
- Que el facin fora a les primeres de canvi i es trobi en la mateixa situació que acabem d’esmentar.
- Que no pugui triar el taller de la seva confiança ja que sols permeten els tallers concertats per l’asseguradora, inclús hi ha tallers que es queixen que els obliguen a retallar al màxim les despeses de reparació amb el perjudici per la qualitat del servei o materials.
I el millor de tot és que el fet de gaudir d’aquests serveis no li suposarà cap increment en el preu de l’assegurança sinó més aviat al contrari ja que si hi ha la possibilitat d’aplicar un descompte per volum d’assegurances contractades o per campanyes de renovació, de ben segur que se’n beneficiarà.